SuperLine

  Stručná charakteristika

SuperLine je reklamní systém, ve kterém je možno získat peníze za pouhé sledování internetových stránek. Systém SuperLine se tedy výrazně odlišuje od konkurenčních projektů v tom, že nezobrazuje reklamní bannery. Jakmile máte shlédnuty všechny připravené stránky, můžete ze systému SuperLine odejít a věnovat se jiným aktivitám. Za sledování připravené internetové stránky po dobu jedné vteřiny získáte 2 body (= 2 haléře). V systému SuperLine existujíe další možnost výdělku, a to nábor nových uživatelů.

V systému jste registrováni anonymně a svou totožnost sdělíte provozovateli až v okamžiku, kdy žádáte o výplatu peněz nebo v případě, budete-li si chtít objednat placenou reklamu. Při registraci si můžete přesně vybrat oblasti zájmu což znamená, že si budete prohlížet pouze takové stránky, které Vás zajímají - a navíc za sledování zajímavých stránek získáte body, které Vám mohou být později převedeny na peníze. Máte však ještě další možnost, jak naložit se získanými body. Můžete je investovat a nabídnout ostatním uživatelům ke shlédnutí svou internetovou stránku.

Z pohledu druhé strany - tedy zadavatele reklamy - systém SuperLine garantuje 100% účinek reklamy. To znamená, že zadavatel reklamy platí pouze za skutečný čas, po který je jeho reklama sledována uživatelem systému. Mezi uživatele systému SuperLine, kteří sledují Vaši reklamu bude rozděleno 66,6% z Vámi investované částky do reklamy. To znamená, že drtivou část peněz obdrží právě ty osoby, které Vaši reklamu shlédly. Pokud si k této výhodě přidáte přesné cílení reklam, zajímavá cena účtovaná po vteřině, věrnostní slevy, zpětná fakturace a několik dalších zajímavých výhod, pak se asi nebudete divit tomu, že jsme pro bližší popis těchto výhod použili honosný nadpis Sedm divů systému SuperLine.

Je třeba zdůraznit, že systém SuperLine není žádná finanční ani jiná hra, ale zcela seriózní podnikatelský záměr!

 

Body a peníze

Platidlem v systému SuperLine jsou body. Má-li uživatel systému SuperLine nárok na výplatu (viz. Výplata peněz) budou tyto body převedeny na peníze (kurz pro Českou republiku je 1 haléř za 1 bod) a peníze vyplaceny.

S body získanými za sledování reklamy může uživatel naložit i tak, že je investuje do své vlastní reklamní kampaně a nabídne tak ke shlédnutí své stránky jiným uživatelům.

Body v systému SuperLine jsou přerozdělovány následujícím způsobem:

Body za zadání nebo sledování reklamy:

Zadavateli reklamy budou odečteny z bodového účtu 3 body (3 haléře) za každou vteřinu, po kterou jeho reklamu uživatel sleduje.

Uživateli budou na bodový účet připočteny 2 body (2 haléře) za každou vteřinu sledování reklamy.

Podíl ze zbývajícího 1 bodu (1 haléře) bude rozdělen mezi referraly a provozovatele podle následujících pravidel:

Provize pro referraly za nábor nových uživatelů:

Uživatel, který přivede do systému SupeLine jiného uživatele se nazývá referralem. Za tento nábor nových uživatelů mu náleží odměna. Referral systém může svojí strukturou připomínat nechvalně známé finanční pyramidové hry. Oproti těmto nezákonným finančním hrám v systému Superline nikdo nemůže přijít o žádné peníze, neboť se zde neplatí žádný vstupní poplatek za využívání této výhody.

Referralové jsou odměňováni po až do 7. úrovně (nebo chcete-li generace). Rozdělení bodů od nejvyšší 1. úrovně do nejnižší 7. úrovně je následující: 10, 6, 4, 2, 1, 1, 1 bod

Body se referralům připisují pouze v případě, že uživatel, registrovaný pod nimi, sledoval reklamu až do vypršení stanoveného horního limitu (tedy do doby, kdy se mu počitadlo bodů na jeho monitoru zastavilo). Pokud uživatel ukončí sledování reklamy dříve, pak nebude referralům ve 2. až 7. úrovni připsán žádný bod. Přímý referral (v 1. úrovni) získává 2 body za každých 10 vteřin sledování reklamy uživatelem registrovaným "pod ním".

ZDE SE MŮŽETE ZAREGISTROVAT

* Kurzy * Last minute * Letenky * Kurzy akcie a burza * Reality a bydlení * Akcie * Rejstřík * Hotel Prague *