Návod na hru Polda 3

Jak se dostat na policejní stanici…

Ve své kanceláři prohledejte šuplík (naleznete šroubovák) a seberte baterku ze stolku.
Před policejní stanicí si promluvte s vietnamským prodavačem, pak prozkoumejte paralyzér nalevo od něj a znova si s ním promluvte - tím paralyzér získáte.
Promluvte si s důchodci a jakmile se jim zakousne umělý chrup do lavečky, použijte na něj paralyzér a pak zuby seberte z chodníku.
Promluvte si s výrostkem a zahrajte si s ním „Americký voči“, přičemž musíte vyhrát, abyste od výrostka získali flusbrok.
Vraťte se do své kanceláře, v inventáři vložte baterii do zubů a s jejich pomocí pak otevřete skříňku ve zdi u věšáku - získáte pistoli.
V inventáři odstraňte šroubovákem z pistole laserový zaměřovač a ten pak připevněte ke flusbroku. Flusbrokem nakonec sestřelte chuligána z koruny stromu před stanicí.
Informujte nadstrážmistra o vzniklé šarvátce mezi chuligánem a důchodci.

Jak vytáhnout informace z policejního počítače…

Promluvte si s fízlem za stolem, skočte mu koupit hamburgera k Vietnamcovi před stanicí a znova si s ním promluvte.
Na panelu na zdi stiskněte vypínač 1 (rožnete světlo v cele 1) vypínač 2 (rožnete světlo v cele s vlasatcem) a vypínač 3 (zhasnete světlo v cele s uklizečkou).
Seberte smeták, prozkoumejte celu 1 (objevíte v ní časopis), přisuňte si časopis smetákem a poté ho seberte.
Otevřete dveře do velitelovy kanceláře a pak předejte časopis ekologovi - ten vyvolá vzpouru.
Použijte počítač poblíž fízla - potřebujete znát heslo.
Stiskněte vypínač 4 (zastavíte větrák) a prozkoumejte větrák - zjistíte heslo.

Jak probudit Jégrova manažera…

V hospodě U puku si nejdříve promluvte s vrchním.
Promluvte si s hygienikem, následně vystřelte flusbrokem na obraz hlavy na stěně, čímž hygienika uspíte.
Znova si promluvte s vrchním a pak zaskočte k policejní stanici, kde od prodavače kupte vietnamskou specialitu.
Vraťte se do hospody a vyměňte hygienikovo jídlo za vietnamskou specialitu.
Promluvte s vrchním a seberte z pultu koktejl, který použijte na spícího manažera.

NEW YORK:

Jak dostat zpět své věci od úředníka na letišti…

Na letišti si nejdříve promluvte s úředníkem, horolezcem a s bezpečákem.
Zamiřte na stadion, kde si v promluvte prezidentem (dvakrát) - získáte lahvičku s inkoustem.
V přízemí stadionu vejděte do místnosti s rolbou, kde seberte mop a plechovku s barvou.
Jděte do domu přítelkyně, kde nejdříve seberte botu a pak zaklepejte na dveře - přítelkyně po vás bude chtít pověření. To získáte od prezidenta na stadionu
Ukažte přítelkyni pověření (použijte ho na dveře), uvnitř si s ní pak promluvte.
V čekárně u psychiatra si promluvte se sekretářkou a s chlápkem-mikimausem. Pak ze stolku sekretářky seberte olej.
Před domem přítelkyně se pokuste vypustit bazén, následně použijte na zrezlý kohoutek olej a pak bazén vypusťte.
Odejděte, zase se vraťte a vlezte otevřeným oknem do domu. Uvnitř seberte ze skříňky prostěradlo a z podstavce bonsai, kterou použijte na větrák. Zastřihnutou bonsai vraťte zpět na podstavec.
Odejděte z lokace, opět se vraťte nazpět a opět vlezte oknem do domu - získáte nůžky.
V inventáři spojte botu s mopem a ještě s plechovkou barvy, výsledek pak použijte na podlahu v čekárně u psychiatra.
V inventáři použijte nůžky na prostěradlo a výsledek předejte chlápkovi v čekárně - převleče se za Césara a dá vám prsten.
Na letišti si promluvte s prodavačem zmrzliny a pak mu dejte prsten - dostanete nanuk.
Předejte nanuk chlápkovi v čekárně u psychiatra - dostanete cepín.
Předejte cepín horolezcovi na letišti - dostanete mast proti omrzlinám.
Předejte mast proti omrzlinám chlápkovi v čekárně - převleče se za Jacksona. Promluvte si s ním o vystoupení v letištní hale.
Na letišti si promluvte s bezpečákem - dostanete videokazetu, kterou hnedle jděte ukázat letištnímu úředníkovi - získáte zpět své věci (mobil a peníze).

Jak získat od prezidenta Jégrovu složku…

Zavolejte mobilem psychiatrovi, čímž se u něj objednáte. V čekárně si pak promluvte se sekretářkou, která vás vpustí do ordinace.
V ordinaci si promluvte s psychiatrem - dostanete vizitku. Tu ukažte úředníkovi na letišti - dostanete od něj zlaté kapesní hodinky.
V psychiatrově ordinaci připevněte kapesní hodinky do lampičky na stole a následně změňte čas na velkých hodinách u zdi - tím psychiatra zhypnotizujete.
Promluvte si s psychiatrem - dostanete složku přítelkyně. Tu předejte prezidentovi na stadionu, který vám za odměnu půjčí Jégrovu složku.

Jak se dostat do letadla a ven…

Z krabice v místnosti s rolbou na stadionu seberte žárovku a lano.
Promluvte si s úředníkem na letišti - zpřístupní se vám hangár (chodba v zadní části haly).
V hangáru si nejdříve třikrát promluvte s mechanikem.
Seberte ze stolku lampu a v inventáři do ní našroubujte žárovku. Lampu pak vložte do sudu pod plakátem a zapněte do zásuvky. Seberte z podlahy síťku a zelenou tyč a v inventáři pak oboje spojte dohromady. Prozkoumejte stojící ventilátor a mrtvolu ptáka, která v něm leží, odstraňte síťkou na tyči. Pokuste se otevřít okno - otevrou se ale i dveře. Na dveře tedy použijte kus drátu a pak znovu otevřete okno. Na panelu u dveří stiskněte tlačítko B a D tak, aby oba větráky sály. Nakonec zatáhněte za táhlo u koše napravo - měli byste docílit shoření mechanikovy vlaštovky.
Jakmile mechanik usne, stiskněte červené tlačítko na jeho křesle, čímž ho katapultujete.
Uvnitř letadla prohledejte sedadla - nic nenaleznete, proto zajděte za úředníkem v hale a zeptejte se ho na číslo Jégrova sedadla. V letadle pak prohledejte sedadlo č. 3 (musíte mít prostudovanou Jégrovu složku) - propadnete se do zavazadlového prostoru.
Ze schůdků napravo seberte kleště a vylezte nahoru k sedadlům, kde kleštěmi otevřete skříňku u okénka a seberte z ní baterku.
Slezte zpět do zavazadlového prostoru a použijte baterku na skříňku na stěně.
Prozkoumejte nápis na stěně, pak kleštěmi otevřete kufr na podlaze a prohledejte ho - získáte fotbalovou helmu a dámské kalhotky, které použijte na nápis na stěně.
Pokuste se odejít z letadla, ale dveře se zasekly. Použijte tedy helmu na přepravní vozík, čímž se dostanete ven.
Jděte do letištní haly a ukažte kalhotky s obtiskem úředníkovi - dozvíte se adresu firmy.

Jak se dostat do skladu a co dělat uvnitř…

Pokuste se vejít do arabského skladu, jenže je zamčeno.
Promluvte si s bábou v okně dvakrát po sobě - bude po vás chtít, abyste jí pomohli s likvidací deseti krys vykukujících z popelnic. Vaším úkolem bude rychle zdvihat víka těch popelnic, odkud krysy právě vystrčí hlavu.
Znova si promluvte s bábou a pak jí hoďte lano - dostanete se tak do skladu.
Uvnitř si ze všeho nejdříve přečtěte vzkaz na stěně napravo. Pak prozkoumejte obraz pavouka, za nímž objevíte trezor. Kód k trezoru je počet nohou jednotlivých zvířat na obrazech v místnosti plus jednoho živého brouka. S broukem si poradíte tak, že seberete ze stolku lepivý papír a použijete ho na brouky na podlaze. Pak stáhnete projekční plátno, zapnete projektor a vložíte na něj papír s broukem.
Výsledný kód k trezoru je 02489 (0 - had, 2 - orel, 4 - slon, 8 - pavouk, 9 - brouk).
Vyberte otevřený trezor - naleznete v něm dokumenty, pistoli, kus pohlednice a klíč.
Odemkněte klíčem dveře - budete zatčeni agentkou Mucovou z CIA.

KANCELÁŘE CIA:

V laboratoři si promluvte s agentem vyslýchajícím ufouna a po ukončení rozhovoru seberte ze stolku malinký zapalovač.
V další místnosti si promluvte s doktorem - následuje střelecká mezihra. Po jejím úspěšném splnění dostanete další úkol, a to vyplnit testy.
Nalijte lahvičku s inkoustem do akvária s chobotnicí a pak seberte koblihu ze stolu.
Ze skříně seberte kádinku, použijte ji na chladič a zapalovačem zapalte kahan. Seberte kádinku s kafem a odneste ji, stejně jako koblih, agentovi do vedlejší místnosti.
Požádejte agenta o svolení vyslechnout ufouna a jakmile tak učiníte, předejte agentovi testy a on vám je vyplní.
Odneste testy doktorovi a následně si promluvte s Agentkou Mucovou - zavře vás do basy.
Promluvte s teroristou a dle jeho pokynů je pokuste vytáhnout ze záchodu páčidlo - neúspěšně, proto si znova promluvte s teroristou - budete omráčen.
Ukažte doktorovi teroristické cigarety - objevíte 6 kusů pohledu, které v inventáři spojte s kusem pohlednice, čímž celý pohled složíte do původního stavu.
Jděte za agentkou Mucovou a ukažte jí složený pohled - odletíte na Ulithi.

ULITHI:

Jak se dostat do kuchařovy lednice…

Promluvte si s rybářem, s ženou v Kasinu, s ředitelem před hotelem (dá vám vizitku) a s kuchařem v hotelové kuchyni - od všech se dozvíte nějaké základní informace.
V inventáři si přečtěte vizitku a pak zatelefonujte řediteli hotelu - objednáte si rybu.
Promluvte si s rybářem - poprosí vás o pomoc s chycením ryby.
Jděte doleva před Muzeum, kde seberte kýbl. Uvnitř muzea si prohlédněte přístrojek na stěně a pak si promluvte se správcem o všem možném.
Na pláži seberte kalendář a promluvte si se záchranářkou. Zatelefonujte psychiatrovi, následně si se záchranářkou promluvte znova s nechte si od ní podepsat kalendář.
Správci v Muzeu darujte podepsaný kalendář a promluvte si s ním - budete moci sebrat ze stěny odpuzovač na žraloky.
Zaskočte k seismologické stanici (cesta severně od muzea), kde seberte kámen a klacek.
Uvnitř stanice seberte francouzák s kusem drátu a inhalátor. Dále otevřete dvířka na seismologickém přístroji a seberte z něj baterii.
Na pláži použijte francouzák na vrtuli od letadla, tu pak v inventáři spojte s drátem a klackem - vytvoříte harpunu.
V inventáři vložte baterii do odpuzovače a následně použijte na odpuzovač francouzák, čímž ho přepnete tak, aby žraloky přitahoval.
U rybáře vhoďte odpuzovač do vody - jakmile připluje žralok, dejte rybáři harpunu (v případě neúspěchu naleznete odpuzovač vyplavený na pláži a musíte ho znova přepnout).
V hotelové kuchyni otevřete lednici a objevíte mrtvého Cecvárka.

Jak usvědčit kuchaře z Cecvárkovy vraždy…

Promluvte si se záchranářkou na pláži o nebezpečí ostrova.
Promluvte s kuchařem v kuchyni a ztupte mu kamenem nůž na stole.
Při další návštěvě kuchyně seberte lejstro z otevřené vitrínky a do inhalátoru naberte trochu suši z misky na sporáku.
Na pláži použijte na díry v hradě z písku kýbl a inhalátor s náplní - chytněte kraba.
Na seismologické stanici vložte kýbl s krabem do seismologického přístroje. Prohlédněte si plakát na stěně a pak použijte lejstro na seismologický přístroj - odešlete fax. Nakonec zavolejte agentce Mucové.
Promluvte si s kuchařem v kuchyni - přizná se, že zabil Cecvárka.

Jak se dostat pryč z ostrova…

Před hotelem si promluvte s ředitelem o vraždě a pak zavolejte agentce Mucové.
V muzeu si promluvte se správcem o ponorce.
V Kasinu si promluvte s dívkou u karetního stolečku a zahrajte si s ní mezihru strip-prší - samozřejmě ji musíte porazit.
Promluvte si s majitelkou Kasina a následně pak se správcem v Muzeu
Promluvte si s rybářem - dostanete dynamit. Ten použijte na řetěz u ponorky před Muzeem a ještě než do ponorky nasednete, zeptejte se správce v Muzeu na její ovládání.

LA KUKARAČA:

Jak dát dohromady kapelu Trios Kretinos…

Promluvte si s němým chlápkem před hospodou (Santa Mario).
V hospodě si promluvte s chlápkem u stolu (Niňa) a pak zde seberte ubrus a otvírák.
Promluvte si s mluvícím bobrem u řeky.
Pokuste se vejít do továrny (vchod vedle hospody) - nebudete vpuštěni, proto zatelefonujte ekologovi a slibte mu bobra.
Ve starostově kanceláři (vedle hospody) seberte klec a železnou rukavici z brnění.
Promluvte si s chlápkem na poli (Pinta) - dostanete od něj naslouchátko.
Pomocí železné rukavice chyťte pavouka na kaktusu a seberte ze země kbelík.
V hospodě předejte naslouchátko Niňovi - dostanete mluvítko. Pak mu dejte do panáka pavouka a seberte láhev Tequily.
Santa Mariovi před hospodou dejte mluvítko a promluvte si s ním - dostanete brýle.
Pintovi na poli předejte brýle. Pokuste se sebrat kleště, ale bezúspěšně. Seberte tedy trychtýř, vsuňte ho do motorové pily na nalijte do ní tequilu. Teprve nyní se vám kleště podaří sebrat.
Použijte kleště na plot vedle hospody - získáte kus drátu.
V hospodě použijte ubrus na buben a drát na kytaru, čímž oba nástroje opravíte.
Promluvte si s Pintou a dejte mu železnou rukavici - dostanete kazetu.

Jak se dostat do továrny a co v ní dělat…

Na lokaci s bobrem vytrhněte kleštěmi hřebíky v zabarikádovaném vchodě do domu a odstraňte desky. Vylezte nahoru, v inventáři odstraňte otvírákem dno z kbelíku a ten pak použijte na zbytek megafonu.
Ve starostově kanceláři vložte kazetu do kazeťáku.
Promluvte si s bobrem bobrem - pozvete ho na koncert do hospody.
V hospodě položte klec na vychlípené prkno v podlaze a pak šlápněte na prkno v popředí - chytnete bobra a zpřístupní se vám vchod do továrny.
V továrně použijte konzoli na sloupě a složte puzzle.
Vylezte do kontrolní místnosti, kde seberte golfovou hůl. Slezte dolů a použijte hůl na kaluž kyseliny - získáte kus golfové hole. Vylezte zpět do kontrolní místnosti, kde použijte kus hole na šuplík u stolu.

HRANICE IRÁKU:

Promluvte si s agentkou, prozkoumejte džíp (otevřete ho) a znova si promluvte s agentkou.
Promluvte si s celníkem. Seberte kliku ze závory a použijte ji na mechanismus, čímž vysunete střechu. Pokuste se sebrat balónek, ten ale uletí a uvízne pod střechou.
Vejděte do hotelu, pokuste se vyjít po schodech do patra a pak si dvakrát promluvte s hoteliérem.
Zatelefonujte na CIA - požádáte o Chozého, kterého si následně před hotelem vyzvedněte.
Ukažte mrtvého bobra hoteliérovi - jakmile omdlí, seberte z podlahy jeho dýmku a použijte ji na ventilaci.
Vyjděte po schodech do apartmá, kde se nalokejte hélia z balónku za oknem.
Zjistěte, co se děje za dveřmi - od chlápka dostanete klíče od auta, pasy a pověření OSN.
Celníkovi před hotelem ukažte pověření a nakonec si promluvte s agentkou v džípu.

IRÁK:

Jak odjet na kole…

Prohledejte auto - naleznete v něm vrtačku, francouzák, kladívko a nějaký přístrojek.
Před dvorem použijte vrtačku na řetěz u kola. Francouzákem odmontujte zadní kolo.
Na dvorku zapněte na džípu ostřikovače, čímž odeženete kočku z brusky.
V inventáři sundejte z kola řetázek a použijte ho na brusku. Stiskněte tlačítko na brusce (zapnete ji) a použijte na kotouč zadní kolo, čímž ubrousíte řetěz. Vypněte brusku, seberte z ní řetázek a v inventáři ho nasaďte zpět na zadní kolo.
Před dvorem zasaďte zadní kolo zpět do jízdního kola a odjeďte na něm pryč.

Jak se dostat do základny…

Na náměstí si promluvte se ženou a s prodavačem.
Jděte doprava k mešitě, kde si dvakrát promluvte s vyvolávačem.
Vraťte se na kole za Mucovou a promluvte si s ní.
Zpět na náměstí položte laserový zaměřovač na parapet úplně napravo a následně ho ještě o kousek posuňte, aby paprsek mířil na dům vedle kavárny. Nakonec seberte z věšáku zrcadlo a pověste ho na věšák opodál, čímž odrazíte paprsek směrem ke kavárně.
Na dvorku si promluvte s Mucovou - zařídí nálet na kavárnu.
U mešity si promluvte s vyvolávačem - začne kázat.
Na náměstí otevřete šuplík u stolu před modlícím se prodavačem (omdlí) a seberte lampu.
Před vchodem do základny (vstup z náměstí vlevo) si dvakrát promluvte s velitelem.
Jděte před mešitu a předejte vyvolávači lampu - dostanete osvědčení o muslimství.
Ukažte osvědčení veliteli před základnou a on vás vpustí dovnitř.

Co dělat v základně…

V základně seberte z ledové plochy přilbu a pak prozkoumejte antireklamu - otevřou se malá dvířka na mantinelu, které taky prozkoumejte.
Před základnou naberte písek do přilby a promluvte si s velitelem - prozradí vám kód.
V základně vyťukejte kód na panelu - otevře se tajný zamrzlý poklop. Vysypte na něj horký písek z přilby a slezte dolů.
Seberte z podlahy puk a položte ho na plochu.
Ze skříně a z žebřin seberte dva kotouče od činky a použijte je na místo pro činku na stroji napravo. Pak vytáhněte kolíček - odpálíte tím puk.
Znova položte puk na plochu, vytáhněte závaží a přidejte tam ještě mřížku z kanálu. Vytáhněte kolíček, odpálíte puk a měla by se otevřít přední skříňka.
Prohledejte skříňku - naleznete klíče. Odemkněte dveře a uvnitř si prohlédněte kalendář.
Vraťte se až na náměstí a vejděte na WC, kde použijte kladívko na jednu z cihel na zadní stěně. Vyberte objevenou skrýš.

SIBIŘ:

Jak se zbavit Bonda…

Polijte větvičku napravo od vás vodou z čutory. Na vzniklý pahýlek použijte brýle, čímž získáte střep z brýlí. Tím odřízněte lano, na kterém visíte.
Na návsi jděte do prvního srubu zleva, kde si promluvte s Bondem a seberte pohrabáč. Pohrabáč použijte na postel - naleznete brusli, kterou seberte.
Jděte do zadního srubu, odkud budete vyhozeni vzteklým vědcem.
Navštivte prostřední zadní srub, kde si promluvte s vědkyní.
Na návsi použijte brusli na gumu - získáte kus gumy. Sněhulákovi seberte z hlavy hrnec, vhoďte do něj kus gumy a výsledek použijte na komín srubu vzteklého vědce.
Vejděte dovnitř srubu a seberte papuče, které předejte vědkyni - dostanete vadný obvod.
Vejděte do druhého srubu zprava, kde si promluvte s hladovým vědcem a pak mu předejte vadný obvod - dostanete od něj dilatátor pro lov veverky. Ze stolku ještě seberte drát.
Jděte ke stromu s veverkou a použijte dilatátor. Seberte ze země šutr a hoďte jím po veverce.
Odneste veverku hladovému vědci. Pak odejděte, zase se vraťte a promluvte si s vědcem - dá vám opravený obvod.
Předejte opravený obvod vědkyni a pak v její chajdě seberte pružinu.
Ve srubu vzteklého vědce použijte pružinu na lis na stole, stiskněte tlačítko a stlačenou pružinu pak zajistěte kusem drátu. Poté znova stiskněte tlačítko a stlačenou pružinu seberte.
Na návsi seberte kus prkna u velitelovy chaty (úplně napravo) a v inventáři ho spojte s pružinou - vyrobíte past. Tu nastražte na teleport u vědkyně. Nakonec pozvěte Bonda na návštěvu k vědkyni…

Jak se dostat do velitelova trezoru…

Ve velitelově srubu prozkoumejte trezor a běžte si promluvit s vědkyní.
Ve velitelově srubu seberte lopatku a použijte ji na oheň v krbu. Nažhavenou lopatkou pak roztopte led v sudech před srubem - naleznete skleněné oko.
Použijte oko na trezor ve srubu o ten následně vybrakujte - naleznete Santusův deník.
Ukažte deník hladovému vědci - jakmile vám prozradí vše potřebné, zatelefonujte na ústředí CIA…

No a víc se nedozvíte,prozradim ze se vratite do New Yorku což je posledni lokace kde budete,a nato jak to bude dál,musíte příjít sami,nebo napište do auditu a já vám trošku poradim.


Heslo do trezoru vámi žádané.02489--Heslo do jiného trezoru-New York


 

 

Na návod se kouklo lidí.
* Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *